Magsjuka...

Jag är så dålig på att uppdatera nu för tiden.. Men jag och Gubben fick magsjuka i helgen och vi har bara legat på soffan i några dagar, men jag orkade inte ens uppdatera!? Dessutom hade jag la inte så mycket att skriva, haha.

Jag är fortfarande halv dålig men jag jobbade i dag. Började 6.15 så jag var uppe 5.00 så jag skulle piggna till och sen cykla till jobbet. Det var en tuff dag för jag mådde illa hela tiden och hade ingen ork alls.. Inge kul när det är så men vad gör man?

I morgon börjar jag 17.00 och jobbar till 00.15 fast jag brukar inte vara hemma förän vid 00.45 för det tar ju en stund att stänga. 

Just nu sitter jag och Gubben och ser på Cops, fast ingen av oss tittar la igentligen för vi sitter med varsin dator, tihi.

Aja har inte mycke mer att skriva.

Bye


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: så lite så!



aw, krya på dig!

2009-08-14 @ 00:14:56
URL: http://jjnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback