Oj vad jag är en dålig bloggerska! ;)

Blir ju aldrig att jag bloggar nu för tiden.. Känns som jag har så mycket jobb och sen när jag inte jobbar så ska jag ta hand om hemmet.. Eller visst har jag fritid också men då har jag ingen lust eller så orkar jag inte.

Aja så kan det vara ibland! Vilken tur att jag inte tjänar pengar på min blogg för då skulle det bli en liten lön för mig! tihi!

Just nu sitter jag och Linda hemma hos mig och vi sitter framför varsin dator! Haha! Lite komiskt!
Vi har varit på Akkan en sväng, men sen kände jag att jag måste hem så fort som möjligt och blogga innan jag tappar suget! Hehe, ne riktigt så illa är det inte men jag kan inte sitta på akkan en hel dag.

Jag var med Linda i går och i förrgår också innan jag började jobba, trevligt trevlig. Tycker om att vara med Linda, det är den enda vännen jag har som jag vet att hon finns alltid där för mig och att jag när som helst kan vända mig till henne :) Tack för det gumms!

Ne, jag ska sluta innan det blir för mycket text ;) Vet själv att det är jobbigt att läsa när det blir för mycket!

Se you later!


Kommentarer
Postat av: Maj

Okej, det gör ingenting! :) Mycket på jobbet ser jag.. men det blir bra snart!:D är de ett bra betalt jobb?



Usch, MYGG hatar det. Därför dränker jag mig med myggmedel, ja har ett gott blod så alla mygg är på mig. Du får gå ut och fota då det är mindre mygg! :D

2009-08-05 @ 15:59:46
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: amanda

Hejsan!

Nu har jagh börjar blogga igen efter ett långt uppehåll, så kom gärna tillbaka till min blogg :D



Puss!

2009-08-05 @ 18:55:47
URL: http://jagmanda.blogg.se/
Postat av: Ida

jo det är bara bra med mig. 'r allt bra med dig också? =)

2009-08-05 @ 23:31:27
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback