Shit!

Jag dör ju av värmen snart! Har iförsig bara jobbat 4 timmar ikväll men det är ju så fruktansvärt varmt där inne... Sen cyklar jag hem också för jag tycker att jag ska röra på mig nångång ;) Men från jobbet och hem är det bara uppför och då är jag seriös! Ska jag kunna sova i detta? Har inte kunnat sova på flera nätter pga värmen..
   I morgon börjar jag 9.00. Skönt med lite sovmorgon! Men jag går endå upp 7.30 för som jag kanske har nämt tidigare så hatar jag att stressa på morgonen! Så hellre gå upp tidigt och hinna dricka kaffe och så :) Speciellt om det är soligt ute för då sitter jag utanför jobbet i solen och bara myser innan jag börjar ;) Visst låter det skönt?

Ne, nu ska jag ta och svara på några kommentarer sen ska jag lägga mig i sängen och läsa tidning och kramas med Gubben!

Natti natti på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

idag ahr vi varit ute hela dagen typ. vad har du gjort?

2009-08-06 @ 23:01:15
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Maj

Det lät väldigt gott du. vi åt tacos! inte så farligt gott, köttfärsen var inget bra! men annars så



Händer efter jobbet då?

2009-08-07 @ 08:44:11
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback