?

Tänkte jag skulle uppdatera bloggen men jag vet allvarligt talat inte vad jag ska skriva!?
Idag har det inte hänt så mycket! Jag skottade en helvetets massa snö vilket var as jobbigt!
Sen gick jag till skolan som började 14.00! Men som vanligt har ingen koll på nånting! Jag skulle ha ett ämne som heter sång och instrumen men ingen vet var vi ska va eller vilken lärare vi har! Jag pratade både med syon och rektorn men ingen hade någon koll så dom skulle medela mig på mejlen i morgon när dom har kollat upp de!
Så det var bara att gå hem igen!

Jag har fått en uppgift att rita en tatuering.. Undrar hur det ska gå men jag tror inte det ska vara några problem! Hon vet hur hon vill ha de så då blir det lättare! Det ska vara tre hjärtan och sedan tribles runt om! Får se hur resultatet blir!

Ne, nu har jag nog inge mer att skriva!

Bye so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback