Födelsedag fort..

Nu har jag vilat lite och ätit min macka. Glömde berätta att jag pratade med pappa och Mia på msn igår.. eller rättare sagt så pratade jag! Haha! För det finns ingen mic på den datorn pappa använder men dom kunde höra mig i högtalarna och det var skumt tycker ja! Det kändes som jag satt och pratade med mig själv! Hehe! Men dom svarade genom att skriva! Dom skrev att dom skulle köpa en mic och en webbkamera så jag hoppas dom gör det snart så vi kan få lite mer kontakt, för just nu så skriver vi ju mest på mailen! Skulle vara perfekt om dom köpte en mic för då blir det ju gratis att prata :) Och kameran gör det hela mycket roligare! Haha!

Jag hade ju lovat att lägga upp bilder från dagen så här kommer några:



Här är svärföräldrarna och Gubben.



Här är tårtan jag gjorde.. fast  vi hann äta av den innan jag kom på att jag skulle ta kort! Haha!



Här är presenterna gubben fick av mig! En massageboll, eller va man ska säga och två batterier som man kan ladda i datorn eftersom dom har usb!



Kortet som jag gjorde till Gubben!



Insidan på kortet!

Ne om man kanske skulle tvinga i sig lite tårta.. eller kanske inte! Får se om jag orkar! Haha!

Bye so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback