Fredagen den 13!

Det är väl typiskt att man ska bli sjuk fredagen den 13! Jag har blivit förkyld! :( Får ont i lungorna när jag hostar och andas! Är inge trevligt alls! Är ju andra gången i vinter som jag är sjuk!
Tycker det är så jobbigt för jag orkar inte göra nånting! Ligger ju bara och glor på tv! Jag vill scrappa men när jag väl börjar så tar orken slut! Det är så frustrerande! Man vill göra en sak men orkar inte! Suck!

Det blir tråkigt på skolan på måndag för då ska Jessika vara borta så jag blir själv! :( Känns inge vidare med tanke på att resten av klassen inte pratar med mig! Allt har ju blivit så fuckt up! Men men så kan de gå!
Jag klarar mig endå! Har ju Jessika! :) Jag vet ju inte heller om jag kan gå på skolan på måndag eftersom jag har blivit sjuk, men det ser vi då! Skiter i om jag blir själv! Blir ju bara mer jobb gjort! :)

Gubben har ställt in ett bord i sovrummet idag där han kan ha sin stationära dator! Det blev jättebra! Han är så duktig som fixar och donar! Sj ligger jag bara som ett vrak! Haha! Men det är tur att han är så förstående för när man är sjuk orkar man ju verkligen ingenting!

I morgon bitti ska vi åka upp till A-sund! Det ska blir roligt! :) Fast jag som ville köra lite skoter, jag hoppas jag piggnar till så jag orkar köra! Hehe! Nä men en liten sväng går säkert! Vi får se hur det blir! Jag har ju tillgång till dator där uppe så jag får ta och berätta vad vi har gjort! En sak är säker iaf! Vi ska spela monopol!!!! :) Det har jag bestämt! :)

Ne nu har jag inte mycke mer att skriva! Ska se lite tv och sen sova! Och kramas med gubben, fast jag kanske ska hålla mig på min sida av sängen för att inte smittas! Haha!

Natti natti!

                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback