I morgon blir det födelsedags firande!

Japp! Gubben fyller 29 år i morgon! :) Det ska bli jätte kul! Jag ska göra en tårta i morgon och jag hoppas den blir bra! Svärföräldrarna kommer ju i morgon och det skulle va kul om jag fick i hop en tårta som smaka någorlunda iallafall! Haha! Nä, men det kommer säkert gå bra!
I tårtan ska jag ha: Grädde, vaniljkräm, chokladmouse och den blir det riven choklad (i och på? vet inte riktigt hur jag ska göra än) sen blir det strössel och glasyr på tårtan! Blir en enkel tårta men det kan ju smaka lika bra de!

Jag har även slagit in båda paketen (berättar i morgon va de é för nåt) och sen har jag gjort ett kort till han, får lägga ut en bild på den i morgon.

Det blir en hyfsad tidig kväll tror jag för jag ska gå upp tidigt i morgon och fixa tårtan så jag har det gjort! Vill ju inte stå och hålla på när man får främmat! Vet inte om några av gubbens kompisar kommer i morgon också.
Jag hoppas att hans dag blir bra och jag ska göra mitt bästa för att den ska bli de!

Bye!

                                                                      

Kommentarer
Postat av: Linda

Skrev grattis till honom på telefonen, men vet ej om han har sett det. Hoppas han får en super dag, gamlegeten! haha.

2009-02-22 @ 10:28:31
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback