Mer om dagen i Piteå!

Jag var lite trött igår när jag skulle skriva så det blev inte så mycket om resan!
Vi åkte ju 6.30 från skolan och bussresan gick faktiskt bra! Jag somnade en bit efter Sorsele och sov nästan hela vägen! Så det var skönt!
När vi kom in på mässan visste vi inte vart vi skulle ta vägen för det var ju så jävla stort och så mycke grejer! Men ganska snabbt haffa en tjej oss och vi pratade om lärarutbildningen! Sedan gick vi vidare och fick bara tag på mer och mer grejer! Haha! Vi kände tyngden på en ryggsäck vid lumpen tältet där vi också fick läppsyl. Vi såg en dansuppvisning som var skit bra! Jag spelade golf! Haha! Och sen såg vi hur ett barn föds! :) (Fan vad det snurrar på sig innan de är ute! Haha) Vi åt lunch på en skola och det var skit kallt att gå dit men vi överlevde Jessika och jag! :)
Vi åt också semlor som var as goda och kostade bara 10 kr/st! Sen vid två var det dags att åka hem igen! Och bussresan hem gick mycket sekigare! :( Kändes som det tog en evighet innan vi var hemma!
Vi kom till skolan vid 18.00 och sen gick jag och köpte snus och gick sedan hem! :)

Jag har lite bilder från gårdagen!



Johanna! :)



Jessika! :)



Jag som brandman! Haha!



Slösa med ditt leende! Tyckte den va bra!



Söta Jessika äter på en klubba! :)



Jag i bussen på väg hem!



Jag och Jessika i bussen! :)

Det var lite om gårdagen!

Dagen idag har varit värre! :( Jag är less och förbannad! Visste inte att någon kunde göra så! Jag har öppnat mig och berättat precis allt och så får man ett slag i ansiktet tillbaka! :( Det känns inge vidare alls! Trist att det ska bli så för jag trodde du förstog men det gör du inte! Du har ingen jävla aning om hur det är för mig! Tycker bara det är så jävla omoget att prata skit i stället för att säga det direkt till mig! Är du 13 år eller?

Aja det löser sig endå! Jag fixar det! :) Man ska ju tänka positivt!
Hade gött!


Kommentarer
Postat av: Jessika

Det var ju faktiskt en otroligt rolig dag! :D



Kram, gumman!

2009-02-15 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback