Resfeber..

Ja, det är bara onsdag idag men jag har endå fått resfeber, gubben säger att jag har det iaf! Haha! Jag springer runt som en tok. Jag tänkte nämligen att jag skulle börja packa lite nu så man inte gör det i sista sekunden. Så jag har packat alla kläder och smink och hygienartiklar. På fredag ska jag packa saker som: Kamera, Mp3, Datorn, Medicin mm.

Så jag kan lugna ner mig lite nu, fast jag är endå som ett nervvrak, är så spänd inför resan för jag har ju aldrig kört så långt.. Vet inte hur långt det är men ja vet att det tar ca 12 timmar. Cassandra har ju kört till Hylte förut men jag har ju aldrig kört dit.. Vi ska ju till Oslo först och hälsa på pappa och Mia. Sen ska vi fortsätta till Ulricehamn.

Ne nu lägger ja ner de här... får bara en massa saker som ja måste fixa... Hinner ju inte skriva nånting!
Skriver mer när ja får tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback