RIP

Det blev en chock när jag fick veta att du har gått bort! Att du inte längre finns! Senaste bilderna jag har från dig är när du berättar dina otroliga historier som jag älskade att lyssna på! Din stensamling som du hade och visade varje gång var också en sak som jag älskade att höra om! Du har alltid hjälp till! Jag fick även min första moped av dig! Nej, det går helt enkelt inte förstå att du inte längre finns! Martin har också berättat hur mycket han tycker om dig! Du är ju hans farbror och det var jobbigt när Martin berättade att du hade gått bort! Helt obeskrivligt!

Ville bara skriva en rad till dig! Även om vi inte var jätte nära varandra så ska du veta att du är saknad!

RIP!


Kommentarer
Postat av: Your sis

Hej gumz !

Va gulligt de blev med bilderna sen du va liten :)

Ikväll ska jah o en kompis fara på öppet hus dom ha med scrap-booking .. de bli juh så fina grejer är så sugen på o börja med de jah med .

Vem äre som ha gått bort om man få fråga ?

puss o kraaam

2009-02-11 @ 10:01:22
URL: http://angelikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback