Scrapbooking..

Fan vad kul det är att scrappa! Jag älskar verkligen att vara på kursen! Dessutom att jag får vara med Jessika gör det hela perfekt! Vi har ju så kul när vi sitter och försöker få saker och ting på plats! Haha! Jag är så glad att vi har kommit varandra så nära! Och på torsdag blir det ännu mer pyssel! Tihi! För då ska du komma hit och vi ska göra alla hjärtans dag kort! :)

Nu har jag flätat håret färdigt! :) Det blev 63 flätor tror jag! Jag började ju i går kväll men när klockan blev runt 01.00 så bestämde jag mig för att sova! Men nu har jag precis gjort färdigt dom! Men det blev lite konstigt bak för jag kan ju inte se hur jag flätar där och nu när det blev färdigt märkte jag att det blev knäppt! Men jag tänkte be någon hjälpa mig! Ska fråga Mimmi eller Jessika tänkte jag! ;) Hoppas nån vill hjälpa mig!

Jag lägger in en bild i morgon orkar inte just nu!

Hyvää yötä!
(God natt på finska! Jag och Gubben har lite och göra så varför inte lära sig finska?)


Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag håller med dig! :D Jag tycker också att vi har jätteroligt ihop på måndagskvällarna...synd att det bara är en kväll kvar nu! :(

Menmen, vi har ju kvar intresset i alla fall!

Jag tycker också det är härligt att vi kommit varandra så nära, vad skulle jag göra utan dig?



Kram!

2009-02-15 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback