Scrappa lite!

Japp, nu har jag scrappat en stund! Eller en stund, det har nog gått någon timme, tiden går ju så himla fort när man sitter och påtar på! Jag gjorde ett kort och en layout!

I helgen har jag inte gjort nånting! Lite småtråkigt men det kan va skönt de också! Det blev ingen sväng till A-sund heller :( Jag som älskar att va där! Jag frågade gubben om vi skulle upp och spela lite monopol med svär - far och mor men han var nog inte så sugen på de :( Men men, det kommer fler dagar som tur é!

Har inte så mycket mer att skriva just nu för det har som sagt inte hänt mycket i helgen!

Här kommer en bild på layouten jag gjorde idag! Jag tog inget  kort på kortet jag hade gjort kom jag på nu men skit samma!



Natti natti! Inte för att jag ska sova än men jag lär nog inte skriva mer i kväll så därför säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessika

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Fin! :D

2009-02-15 @ 13:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback