Snart bär de av!

Ja, nu är det inte länge kvar! Ska snart gå och lägga mig för det är nog viktigt att man sover riktigt dagen innan man kör så långt, dessutom om man har svårt att sova i bilar.. Som jag, jag har svårt för att sova i bilar! Jag vaknar hela tiden för att det är så obekvämt!
Jag tänkte jag skulle passa på att skriva några rader medans jag pratar med pappa på msn men nu har han loggat ut för han ska sova! Så jag ska också gå och lägga mig nu!

Men jag kommer säkert att uppdatera bloggen i Ulricehamn för jag ska ju ha me mig datorn!

Det var roligt att umgås en stund Angelika!

Kommer sakna gubben, Pölza och Elza som en tok! Älskar er så mycket! :)

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Your sis !

De va roligt å umgås med dej med gumz :) De måste vi verklien ta å göra om ! De va tusiken länge sen vi umgicks . Hoppas allt är bra där nere ! Vi hörs senare idag ;) PussKram

2009-03-03 @ 07:47:17
URL: http://angelikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback