Suck suck suck...

Bättre verkar jag aldrig bli! Har legat hela dagen.. Eller jag pratade med pappa vilket var jätte kul! Är så härligt att höra hans röst :) Fast det blev en kort sväng för han och Mia skulle äta och sen skulle han ringa upp men han somnade tydligen i bilen vilket jag förstår eftersom han jobbar natt. Det gör inget att iaf för jag fick ju prata en stund! :)

Vi åt middag när gubben kom hem och sen har jag bara legat på soffan! Han har ängnat kvällen åt att fixa min stationära dator men jag vet inte riktigt hur det går för när han sitter där så funkar det men så fort jag sätter mig där lägger han av!? Konstigt.. Men jag hoppas att det löser sig för jag måste börja renskriva rapporten!

Just de ja, jag har även suttit och arbetar på rapporten en stund! Det var bra för nu har jag inte mycket kvar! :) Fan va skönt!

Mormor ska beställa mina biljetter på onsdag! Börjar faktiskt kännas lite pirrigt! Det känns super kul att få komma ner och hälsa på henne och morfar! Va ju flera årsen jag var nere sist!

Nu ligger jag i sängen och ska se scrubs! Jag blir tokig för jag försöker följa Andra avenyn men jag förstår aldig vilken tid det är för jag tycker hela tiden det är olika men jag ska gå in och kolla på svt om tiderna och där kan jag även se avsnitten.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback