Te narkoman.

Japp, jag tror jag är en te narkoman Haha! Ne men jag har druckit många koppar te nu när jag är sjuk. Gör ju inge annat än ligger på och sörplar te! Hehe! Men det är så det ska va när man é sjuk! Jag har faktiskt diskat idag! Är riktigt stolt! Haha!

Jag skulle åkt på ica och hämtat ut ett paket (som gubben ska få på söndag när han fyller år) men jag pratade med gubben och han sa att vi skulle åka dit efter han har slutat för vi måste handla också!

Annars händer det inte mycket! Jag pratade med Dessan en sväng igår :) Fan vad jag saknar henne! Det känndes bra att höra att allt va bra.

Ne, jag har inte mycket mer att skriva!

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad. Titta min blogg=)

2009-02-19 @ 20:10:59
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback