Tröttast!

Fan va trött jag har varit idag! Vet inte riktigt varför men jag känner mig helt slut körd!
När jag skulle starta bilen och hämta gubben på jobbet så var den sten dö! Inte en lampa lyste i instrumentbrädan! Så då kom han hem och vi fick låna en bil som vi starta våran bil med och sen åkte vi och hämta våra nya element och sen fick gubben handla och jag fick dra raggen medans för vi ville inte stänga av bilen ifall den inte skulle starta igen! Jag plocka upp Casey på vägen och sen åkte vi hem och jag lagade mat och då kom gubbens kusin och hälsa på sen tog jag och Casey foto låtan in till sovrummet och tittade på kort! Vi fick oss några skratt! Haha! Sen fick hon reda på att hon skulle köra till Lycksele med en kylare som satt i Saaben vi hade innan så då vi vi gräva fram den i snön! Haha! Efter de hjälpte jag gubben och sätta upp våra nya element! Det va skönt och entligen ha fått de gjort! Nu har vi bytt ut alla element i huset!

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, tänkte att jag skulle lägga mig i tid för en gångs skull! Dessutom har jag ju varit så trött hela dagen så det ska bli skönt att få sova!

Här är två kort på mig!



Här har jag flätorna!



Här har jag tagit ut dom! (Nu fick du se hur de blev Linda! Haha)

Ne, dags att sova!

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fanken vad coolt det blev :) hoppas inte du tvättade ur det på en gång utan att du gå romkring med fluffet :) hehe.



Ja det var inge roligt när jag ramlade, blev rädd och viste inte om jag skulle ligga kvar eller ställa mig upp :/

2009-02-05 @ 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback