Yes!

Jag är snart färdig med projekt rapporten :) Fan va skönt! Trodde det skulle ta en evighet men om man ger sig attan på att man ska göra en sak så fixar men de :) Får ju dåligt samvete när jag är hemma sjuk, vet inte varför igentligen för det kan ju inte jag rå för men iaf så har jag skrivit på rapporten när jag har haft ork och nu ikväll har jag suttit några timmar och den är snart färdig! Vilken lättnad! Känns så bra! :)

Brorsan kom aldrig idag men det för inget, jag somna endå så det gjorde inget.

Det blir så att jag och Casey kör bil ner till U-hamn. För jag vill ju hälsa på pappa i Norge och då kör vi förbi där, även om det blir en stor omväg :) Saknar ju pappa! Är lite nervös över att köra för jag kan ju inte vägen men det löser sig! Vi får ju titta på kartan och så, hoppas bara inte man kör vilse så det tar ännu längre tid! Men det kommer säkert gå bra! 
Men på hemresan åker jag tåg!

Nu ska jag ta och se lite tv! Har bäddat ner mig och ska nog sova snart! Man kan ju sova hur mycket som helst när man är sjuk ju! Jag trodde igår kväll att jag höll på att bli frisk, men jag trodde fel för i idag när jag vaknade mådde jag piss. Brukar ju vara så att man bli piggare till kvällen!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback