2/1 - 09

Jahopp då var det en ny dag på det nya året! Gick upp tidigare idag för att jag ska hinna göra allt som jag hade tänkt. Vad händer idag då? Jo, jag har en massa som ska göras! T.ex.


  •  Fortsätta tvätta!
  • Städa under diskbänken.
  • Köra sopor till sopsorteringen.
  • Byta byxorna som jag gav till Gubben i julklapp till en storlek större.
  • Se om jag hittar en pärm som jag kan använda till mitt fotoalbum som jag ska göra.
  • Sätta upp krokar på väggen som jag kan hänga mina smycken på.
  • Laga mat till 16.00 då Gubben slutar.
  • Städa lite, behöver dock inte damsuga än *Puh* Men jag ska plocka bort lite saker som ligger överallt å sen torka diskbänkarna alla bort osv.
  • Städa båda toaletterna.
  • Kanske sota kaminen, fast jag tror att Gubben skulle fixa det sen.

Ja, det var några grejer jag ska göra. Det blir fullt upp idag! Gubben börjar ju jobba 12.00 så jag tänkte vara snäll och fixa här hemma ;)

Ne, jag ska se om jag får i någonting i magen!

Jag skriver sen när jag får tid, blir nog senare eftersom jag har endel att göra!

/Gela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback