4/1-09

Vad händer idag då?...... Inte ett skit tror jag! Kanske plugga lite! Har tappat orken helt! Men det blir la så när man har latat sig så länge *Tihi* Jag kanske ska börja med mitt fotoalbum idag! Men jag vet inte riktigt än hur jag ska ha det!? Vill ju att den ska bli så bra som möjligt... Så därför vill jag fundera ut i förväg hur jag ska göra för att få det så bra som möjligt!
  Aja just nu sitter jag och Gubben framför varsin skärm igen och dricker te!
Jag har inte tagit några kort heller.. Men det är ju så tråkigt att ta en massa bilder här hemma. Det blir ju bara samma bilder typ och datorn blir ju proppfull om jag ska ta en massa "onödiga" bilder *Haha*

Ne, nu ska jag plugga lite tror ja!

Bye Bye!
/Gela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback