Aj aj..

Mina fötter värker, haha! Jag gick till skolan vid tolv tiden för att  göra prov (vilket jag klarade förresten!) men jag fick vänta i ca 1 1/2 timme ungefär innan läran kom.. aja det är sånt som händer! Sen gick jag på Akkan för att ta en kaffe med brorsan & Lina! Sen var det dags att jobba! Jag började 14.45 och jobbade till 22.15! Det gick jätte bra förutom att man fick ont i fötterna eftersom nästan inte satt någonting. Man är inte riktigt van att stå så länge men det kommer bli bättre, jag vet ju när jag jobbade på Akkan då fick man ju också as ont i början men man vänjer sig och det blir bättre!

Ska sova nu känner jag, blir en städar dag i morgon *suck* kändes som om jag behövde en slapp dag i morgon men det måste ju göras så är det bara! Kan ju inte slappna av när det är stökit heller så det är lika bra att göra det så kan man slappna av sen utan att stressa upp sig över att man har en massa att göra! Sen måste jag göra en uppgift i naturkunskap i helgen också! Gubben får hjälpa mig med den! Det handlar om biobränslen och skit!

Ne, nu måste jag fan sova! Trött som ett as!

Nazz nazz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback