Ankarsund

Nu är vi uppe i A-sund en sväng! Tänkte att vi åker upp och hälsar på :) Det är många på sjön idag, jag räknade bilarna vid vägen och det är 15 bilar och jag såg på sjön at det var en flock! Haha!

Nu är pappa på väg till Norge för att jobba! Han kommer tillbaka i April tror jag! Känns lite jobbigt för jag kan inte ringa han för då kostar det han en jävla massa.. Men jag kan ju skicka sms men det är ju inte så kul om man inte får svar tillbaka! :( Aja jag ska nog klara mig Tihi!

Jag fick reda på en grej igår som inte var så kul fast på ett sätt visste jag ju om endel! Hoppas det inte blir värre för då dör jag!

Jag pratade med mormor i går och vi kom fram till att jag kanske ska åka ner till U-hamn på sportlovet! Jag har ju inga pengar men mormor sa att hon betalar, känns dumt men hon vill verkligen att jag kommer ner och hon sa att hon förstår eftersom hon vet hur jag har det! Så jag hoppas det blir av! (bara det inte ligger en baktanke i de hela, som jag misstänker för då åker jag inte ner!) Men det skulle vara jätte kul för jag har ju inte varit där på flera år!

Aja nu ska jag vara social med svärmor! :)

Bye
/Gela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback