Attans!!

Jag kom nyss hem från sjukan för när jag skulle vrida mig för att kolla en sak sa de pang i knät! Jävlar va ont de gör! Jag tänkte att de kanske går över men när jag satt på lektionen börja jag skaka av smärta så jag tog en titt å då va knät helt rött. Så Maarina sa att jag måste upp på sjukan för att kolla så Frida körde mig dit. Jag fick träffa en sjuksköterska som skicka vidare mig till en läkare! Kan kolla och kände på knät och sa att jag antagligen hade en inre blödning i knät och att ledbandet har farit illa men han sa också att det kan va minisken så jag skulle vänta nån vecka och om det inte går över så ska jag höra av mig sedan kom en sjuksköterska och linda om benet.
Japp så det är lite om min dag!... Jag orkar inte skriva mer för jag har såå jävulskt ont så jag får skriva om scrapbooking kursen ja va på igår en annan gång!



..: Mitt knä som är lindat :..

Hörs när jag piggnat till lite!

/Gela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback