Bal, jobb, skola..

Japp jag och brorsan var på balmötet idag! De gick bra, vi ska va på hotellet som tur är!! Vi får bara bjuda tre personer till efterinsläppet, och dom måste va över 18 år  :( Faaan! Jag som hade tänkt å bjuda Mimmi och Lina! Aja det går inte göra nånting åt de! Tyvär!!

Imorgon ska jag jobba! Det blir typ en prövning! Börjar 06.30, så jag får nog kliva upp vid 05.30! Men det ska nog gå bra! Gör ju fan allt för att få lite extra pengar nu! Så det gäller att sköta sig! Men jag känner att det inte ska vara några problem!

Jag har ett prov i morgon.. Fick jag reda på idag! De sjukaste är att jag låg på sjukhuset då alla hade sina redovisningar som man skulle anteckna.. Jag kunde ju för fan inte anteckna när jag låg där... Jag fick låna Jessikas anteckningar men det är ju lite svårt för alla skriver ju anteckningar på olika sett! Alltså när jag skriver så skriver jag ju bara så att jag fattar! Men någon annan som läser kanske inte fattar nånting! Aja, jag tror nog jag ska förstå Jessikas anteckningar för hon är ju så duktig :)

Förresten jag fick addressen till internet sidan som hon har som ska sy min klänning! www.isabella.se Där finns några klänningar som hon syr, jag ska gå in och kolla mer nogrant sen! Hon håller ju till i Blidsberg, dit jag ska vecka 10! Det ska bli kul! :)

Så här ser jag ut idag!



Ska plugga nu!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Your sis!

Daaaaamn va snygga balklänningar ! Du kommer bli så underbart vacker gumman ! ;) Tyck du ska ta en tubklänning .. alltså utan ärmar . De tro jah du kom o passa i ! Ha du tänkt på nån speciell färg föresten ? kramar i massor

2009-01-29 @ 17:58:09
URL: http://angelikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback