Det händer inte så mycket nu..

.. Ne det gör det verkligen inte fast det är igentligen väldigt skönt! Nu hinner jag fokusera på skolarbetet och på hemmet utan att ha en massa annat att göra! :)

Idag har jag:

  • Dammsugit.
  • Torkat golv.
  • Skakat mattor.
  • Bäddat sängarna.
  • Tagit bort alla kläder som låg brevid sängen.
  • Tvättat.
  • Vikt tvätt.
  • Städat toaletterna.
  • Torkat borden och diskbänken.
  • Pluggat.


    Så jag har varit lite duktig idag! :) Fast jag har mer skolarbete så jag kan inte lata mig än! *suck* tar det aldrig slut? (tydligen inte). Ne men om jag skulle tagit mig i kragen och fått bort lite skolarbete så man kan pusta ut lite!

Bye so long!

/Gela


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du e dukig som städar och håller igång :)

Som svar på det du skrev till mig så; Jaa, det är inte roligt att grina, men jag kan absolut inte göra något åt det. hehe. Barnsligaste sakerna kan göra mig tok ledsen :) Men han komme hem, bara jag som trodde han itne skulle det. Sen så åker jag nog hem torsdag eller fredag, vet vet inte riktigt än :)

2009-01-13 @ 22:32:37
Postat av: linda

vad du e dukig som städar och håller igång :)

Som svar på det du skrev till mig så; Jaa, det är inte roligt att grina, men jag kan absolut inte göra något åt det. hehe. Barnsligaste sakerna kan göra mig tok ledsen :) Men han komme hem, bara jag som trodde han itne skulle det. Sen så åker jag nog hem torsdag eller fredag, vet vet inte riktigt än :)

2009-01-13 @ 22:32:53
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback