Hemma igen!

Nu är vi hemma! Eftersom Gubben ska jobba i morgon så åkte vi hem, vi har även en massa tvätt och andra saker som måste göras! Annars kunde vi ju stannat kvar i Ankarsund och så kunde Gubben åka ner och jobba i morgon och sen komma tillbaka eftersom de é fredag i morgon! Men nu blev det så här!
   Jag kan inte säga om jag tycker det är skönt å komma hem, det brukar ju kännas bra och komma hem efter ett tag borta men jag trivs så bra hos svärfar och svärmor! :) Fast det är givetvis inte jobbigt att komma hem utan det är la skönt på sitt sätt!
   Huset stog kvar iaf *Haha* Men "stormen" hade blåst soptunnan och snöskyfflarna en bit!

I natt när klockan slog tolv öppnade vi champange flaskorna och skålade! Det var mysigt tycker jag, vi såg raketerna ur fönstrena och bara umgicks! :) Det är så skönt när det är lugnt! Kan inte säga att jag har tyckt om nyår förut för det har vart så jävla mycket skit! Men nu ska man inte se bakåt utan nu är nyår en rolig sak som man ser fram imot!

Här kommer några bilder från igår!



..: Molly väntar på att klockan ska slå 00.00 :..



..: Skrollan väntar också :..



..: Gubben hällde upp champangen :..



..: Moi :..

Och här kommer några bilder jag tog idag när vi hade kommit hem!



..: Gubben lagade go mat :..



..: Julgranen stog kvar *haha* :..

Jag tog några fler men det får räcka för nu!

Hade ni ett bra nyårsfirande? Hörde det var mycke skit som hade hänt i natt, en jävla massa misshandel, några har skutit raketer på bilar, skottlossningar osv och 100% beror på alkoholen! Det är bra att man tog det lugnt igår då :)

Hade bra!
/Gela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback