Hoppas...

Ja, dagarna flyter på som vanligt men jag har måsta vart på sjukan tre gånger den här veckan och sen har en läkare ringt mig två gånger idag och han ska tydligen ringa igen, han sa att de kanske blir så att jag får komma upp i morgon igen.. Börjar bli så jävla less på detta! Och svullnaden är kvar... Och läkaren har ingen aning om varför benet har vällt upp!? Aja finns la inte så mycket att göra än att vänta och se vad som händer!

Jag blir även såå jävla less på alla elever som klagar på hotellet, alltså det är ganska många som inte vill att vi ska vara där i år! Någon har gett isladan som förslag!!! Va? Va fan är det för jävla skämt!?? Dom säger att dom vill att våran bal ska vara unik.... fuck you säger jag bara! Det betyder att vi måste betala en jävla massa för att dom ska lägga golvet på isen, sen måste vi fixa så vi får sälja alkohol där, sen måste vi fixa bord, stolar, porslin och allt skit, sen finns det inget kök vi kan fixa maten i så det kanske kan bli varmkorv haha! Vilket jävla skämt!
Blir såå förbannad! Varför förstöra allt nu när vi ska gå på bal, kan säga att man blir bara mindre och mindre sugen på att gå! Men jag ska på balmötet nästa onsdag å då jävlar säger ja bara!!!

By the way, jag har fått ett jobb! :) Hoppas jag iaf fall, jag ska troligen dit på torsdag på prov för att se hur det går! Han sa att dom gärna testar personalen innan dom bestämmer något! Och det förstår jag, man kanske inte vill anställa någon som man inte vet alls hur den är. Men jag tror att det kommer gå jätte bra! I början så kommer jag få hoppa in när nån i personalen är sjuk och han sa att det fattas personal ofta så det är ju bra! Sen får vi se om jag får schemalagt! Ååå vad glad jag är. Behöver verkligen detta!

Dessutom blir det go mat idag, Gubben lagar potatis gratäng med köttfärs i! såå jävla gott! :) Mumms!

Bye so long

Kommentarer
Postat av: Linda

Vart har du fått jobb då kanske?

2009-01-23 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback