Jaaaaaa!

Jag gjorde det! Jag är fardig med religions uppgiften! :) Den blev 13 sidor lång så jag hoppas verkligen att jag blir godkänd nu! Det beror ju givetvis inte på hur många sidor man har skrivit utan innehållet men det jag mena va att jag har jävla kämpat med den här uppgiften, har lagt ner hur mycket jobb som helst för att den skulle bli bra! Och äntligen är den färdig *puh* så jävla gött!

Jag har inte gjort nå annar idag än att plugga, elle vi va uppe till A-sund en snabbis för martin skulle fixa något till ventelationen! Så jag har inte så mycket mer att skriva! Men nu ska jag iaf lägga in bilder!



..: Victor var här i veckan och goza med Elza (Hampus var också här men jag glömde ta en bild på han):..



..: Gubben och Saga målar :..



..: Dom igen fast i en annan vinkel! :) :..



..: Nisse lagade mat idag, det blev jätte gott! *mumms* :..

Det blev inga mer bilder idag för jag har ju som sagt suttit med skolarbete hela dagen!

Ne, nu ska jag surfa vidare, kolla in vännernas bloggar och se hur de är med dom!

Se ya!

/Gela

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback