Mys pys!

Ja, nu ligger jag och gubben i soffan och ser på Wallander - Mörkret! Det har vart en lugn och skön dag, vi har bara sett tv hela dagen! Haha! Jag har tvättat, vikt tvätten och fixat disken men annars har jag bara slappat!

Jag längtar till måndag då det är scrapbooking kurs igen :) Så jävla kul! Jag ska ta med mig kort men jag är så osäker på vad jag ska ta! Jag satt och titta på kort när jag var lite men jag har även dragit ut kort på Gubben, svärfar och svärmor.. Hmm.. elle ska jag ta kort på mig och Gubben?? Ååå vet inte hur jag ska göra! Jag får fundera en stund till!

Nä jag tror jag ska sätta några krojkar på väggen brevid sängen där jag kan hänga mina smycken!

Kommer kanske tillbaka med en bild på resultatet! :)

Bye

/Gela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback