Natti Natti!

Ja, nu ligger jag i sängen och ser tv. Det blir en mjukstart i morgon! Jag börjar kl 10 egentligen men jag ska träffa psykologen så jag börjar skolan kl 13.00! Å då har jag bara en lektion och sen slutar jag!
   Jag känner en jätte stor press på mig just nu med skolarbetet och allt, men jag har fixat de mesta skolarbetet nu men de é fortfarande kvar några saker! Bara för den där jävla operationen som ja gjorde! :( Det är en uppgift som jag gruvar mig mest för och den handlar om pellets... och om varför i-länderna använder mer el än u-länderna och vad jag tycker man ska göra för att minska elanvändningen bla bla bla... Va? Jag är inte insatt i de där alls! Visst vi eldar med pellets men det enda jag vet är hur dom ser ut och att dom brinner! Haha! Men det är bara att göra det! Ska fråga Gubben om han vill hjälpa mig med den uppgifter! Han kan ju de där :)

Jag har inte fått svar från pappa än.. :( Trodde att vi skulle skriva till varandra varje dag men han svarar ju inte, fast det kanske beror på att han inte har så mycket tillgång till dator!? Men det var så sött av han att hann skrev och han skriver ju så sött: Hej min lilla gumma ................................ puss och kram pappa! Han é ju för söt! Älskar pappa så otroligt mycket! Och det står jag för! Jag skiter i vad andra säger! Han är min pappa och han är den bästa pappa man kan önska sig! Han kanske har gjort nåt fel nångång men hallå!! Det gör ju för fan alla! Ingen är perfekt! Varför haka upp sig på skit saker? Varför inte se allt posiviva som han har gjort! Han har gjort mycket som ingen annan skulle klara av! Men det är mycket lättare att klaga än att ge beröm va? Jag vet iallafall att han är helt underbar och han förtjänar såå mycket bättre!

Lite tankar jag hade så här innan jag ska sova!

Bye

Kommentarer
Postat av: Your sis

Haha vi ha 3 hundar ;) Yahto , Oden o Thurisaz hihi ..

2009-01-19 @ 11:44:35
URL: http://angelikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback