Pappa!!!

Pappa skrev till mig på mailen! Va skönt de é och höra från han! Eftersom det är så dyrt att ringa så pratar ju ingenting med varandra nu när han är i Norge! Jag tycker det var jätte kul att han skrev! Då vet jag att allt är bra! Jag saknar ju han! Men jag ska nog klara mig, även fast de inte är lätt! Haha! Jag råkade visst skriva ett ganska långt mail till han men det blir ju så när man inte pratar så mycke!

Jahopp nu kom Elza och la sig på tagentbordet så jag får skriva mer sen!

Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Men ändå roligt för honom att han fått sig ett jobb. Kanske börjar driva honom till vansinne i längden av att inte ha något jobb alls, men är även synd att han inte är hemma så ofta. (då är det tur internet fins) :) Hur är det med dig gumman ? =)

2009-01-17 @ 18:11:27
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback