Rule nr 1

Som kille slår man aldrig en tjej! Det är den första och viktigaste regeln! Jävlar vad förbannad jag blir!!! Jag skulle lätt kunna åka och plocka han om jag visste var han bodde! Jävla idiot! Man rör aldrig min syster utan att komma undan! Ååå vet inte vad jag ska ta mig till! Skakar av ilska! Och varför stog ingen upp för henne?? Jävla idioter! Om jag va där hade jag fan gjort allt för att skydda henne! Oavsätt hur stor eller stark han hade vart! Bara jag fick syster i säkerhet! Hon ställer ju för fan upp för ALLA!!! Spelar ingen roll vad det handlar om så ställer hon alltid upp för alla hon älskar! Men när det händer henne något så står alla bara och ser på! VA!? Va fan är det för jävla bullshit? Hon har hjälpt mig många gånger, när ***** försökte strypa mig stog alla och titta på men gumman kom direkt! Hon fick undan mig och vi sprang... Det är bara ett exempel, skulle kunna sitta och rabbla här i evigheter!

Hmm.. var bara tvungen att skriva av mig!...................


Kommentarer
Postat av: Angelikae

Näe fy faaaaen !

2009-01-05 @ 14:20:01
Postat av: Mimmi

Åh, du é så jävla söt gumman!.. Jag vet att du och jag lätth skulle ha plockat honom!.. ;) tihi.. Men han fick ju igen iaf.. Mohaha!.. :P Puss söt!

2009-01-06 @ 02:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback