Suck suck..

Ja, jag sitter och kämpar med skolarbetet! Fast nu går det ganska bra för jag ska bara renskriva allt men det blir några sidor så det blir ändå ganska drygt i längden! Och jag har tänkt flera gånger att jag ska göra resten sen.. men va då "sen", det är la lika bra att göra bort skiten!
   Det känns som jag straffas för att jag opererade bort blindtarmen.. fick ju hur mycket som helst att ta igen! Jag förstår ju att man måste göra de om man skolkar elle så men jag låg ju inne på sjukan, det var ju inte mitt fel! Så inte nog med att de var jobbigt med operationen så ska man dessutom få en hel hög med skolarbete att ta igen. Aja, vad gör man? Det är lika bra att göra bort de fortare än fan! Så slipper man dom bekymmrena sen!

Nu har jag ätit, så jag fick en paus i skolarbetet! Nisse och Saga är här och Nisse gjorde, kött och pommes med beasås! Mumms!

Jag tyckte gubben var så söt innan för Saga ville att han skulle hjälpa henne att måla och jag trodde han skulle backa men icke de! Haha! Han satt och måla ända tills maten var klar! :) Han sa att han förstår Ozzy att han målar hela tiden för gubben tyckte det var avslappnande! Han kanske har hittat en ny hobby! Hehe!

Ne jag hinner inte skriva mer nu för jag måste förtsätta med att renskriva innan jag tappar skrivglöden! Haha!

Lägger in bilder sen!

Bye

/Gela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har martin börjat måla? :O hehe, nä men tänker men efter så, vilken pappa han kommer bli, han börjar ju bra i alla fall.. Jag tycker fan synd om dig som fick så himla mycket mer rester, tycker dom kunde gjort upp det lite bättre eftersom du INTE skolkade, utan du kunde fan inte vara på skolan eftersom du opererades, men är skolan mongo så är den :@ Men man kan verkligen bli arg på dom. Men snart kommer jag till Storuman och hälsar på, sista helgen i Januari kommer jag och Tord upp. Så hinner vi nog ses.. Kommer iaf att höra av mig det lovar jag! :)

2009-01-17 @ 20:46:35
Postat av: Linda

Det var ju jag som skrev, glömde skriva in mig :)

2009-01-17 @ 20:47:12
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback