Yes!

Jag har fixat min balklänning nu! :) Helt gratis! *Haha* Jag satt och kollade på tradera för och se om det fanns någon och eftersom jag är en fattig människa så får den inte kosta mycket! Iaf när jag satt och kollade så kom Åsa och fråga vad jag gjorde och då sa jag att jag sökte balklänning å då sa hon att hon hade en som jag kunde få låna om den passade! Vi gick hem till henne och jag tog med mig klänningen hem och den passade :) Jag trodde att jag skulle få skippa balen för jag har verkligen inga pengar alls och hur fan ska man då kunna gå på bal? Men det löste sig! Nu kan jag lägga mina futtiga pengar på frisyr och smink! Faaan va skönt! Den är inte värsta fina klänningen men den duger gott och väl åt mig! Jag tycker den var fin och de e la huvudsaken *Tihi* Åååå va glad jag är! Nu slipper jag bära på det problemet för jag vill ju så gärna gå på balen! Så den löser sig nog!

/Gela

Kommentarer
Postat av: Jessika

Härligt! Vad glad jag blir för din skull! :D



Den måste jag få se! :D



Kram!

2009-01-08 @ 13:13:42
Postat av: Linda

Men den måste mig få se :) hehhehe..

2009-01-08 @ 13:26:26
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback