Hej hopp

Idag vet jag inte vad som händer, börjar jobba kl 18.00. Har ingen aning vad jag ska hitta på, kanske scrappa lite :)

Igår såg jag och Gubben en film i 3D, filmen heter "Resan till jordens medelpunkt" Det var bra, och vissa saker i filmen var häftiga med 3D glasögonen men både jag och Gubben tyckte att detaljerna blev typ suddiga.. Vi såg mest personerna i fimen och så men jag störde mig ibland när jag inte kunde se vissa detaljer.
Men jag rekomenderar den!



Linda, Tord & Nova var här igår också :) Det var trevligt.



Kommentarer
Postat av: AngelikaE

Haha jå jah gjorde juh de ;P Men jah ha ingen aning om va jah drömde om eller vem . Sen vare juh några år sen de hände haha . Ja de är inte roligt med allergin .. men snart kommer hösten så då slipper man de hela :D kraaam

2009-07-16 @ 18:34:39
URL: http://angelikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback