Ledig!

Så fruktansvärt skönt att få vara ledig i fyra dagar! Jag är ledig idag, tisdag, onsdag och torsdag! Är ju som en mini semester! :)
Och givetvis har vi åkt till Ankarsund! Tihi! Gubben tog fyrhjulingen som vanligt och jag tog bilen efter jag hade slutat jobba igår.

Idag har jag varit på fiskodlingen med brorsan nästan hela dagen :) Det var kul. Jag hjälpte han med hans arbetsuppgifter! Det blev även kaffe paus och jag hade ju med mig bullar som Syrene har bakat! :) Dom var mycket populära kan jag lova!
   Gubben har varit ute med båten och fiskat två svängar idag, en gång med svärfar och sen en gång med svärmor. Fast tillsammans fick dom bara två fiskar. Vet inte varför det var så dåligt idag men det finns la såna dagar också.

Just nu sitter vi och ser Beck men jag var tvungen att sätta mig vid datorn en stund för jag höll på att somna! Tänkte att det är ju ingen mening att sova nu.. Då kan jag ju inte somna sen och dessutom skulle jag vilja kliva upp tidigare i morgon så jag inte sover bort mina lediga dagar! ;)

Ne nu ska jag nog fortsätta se Beck! Brorsan & Lina ska höra av sig när dom kommer från vilhelmina! :) Hoppas bara att det inte blir för sent!

Bye



Kommentarer
Postat av: Rano

Åh vad härligt med lite ledighet! Jag har ju sommarlov och sitter och längtar till fredag då jag åker till cypern! Ska bli så skönt :D. Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och inne på msn :)

2009-07-21 @ 01:24:53
URL: http://ddarlings.blogg.se/
Postat av: Maj

Det gör ingenting, bättre sent än aldrig? Ah, men skönt med ledighet nudå!! :D



vill också hitta kärlek!!! Haha!

Ska du göra under dina lediga dagar då?

2009-07-21 @ 08:14:55
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj

Härligt! Fick nyss ett "jobb" på yran-veckan! En stor festival.



oh, kan förstå det. Det var sjukt länge sedan jag hade någon pojkvän nu. Har bara en KK :P som uppfyller ETT behov bara... ja vill ha så mkt mer. Får hoppas att personen snart dyker upp i mitt liv!!



vrf började du blogga då?

2009-07-21 @ 14:30:45
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: marie

Härligt :D Aa förstår det, den passade jättebra tycker jag :)

2009-07-21 @ 15:16:53
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: Rano

Haha mjo jag förstår att du längtar efter att få resa utomlands! Så härligt det, jag reser ganska mycket men till olika platser så det är alltid lika skönt att få slappa! Och i cypern är det dessutom typ 40 grader varje dag, och det är så trist väder i stockholm så det känns skönt att vara garanterad 2 veckors äkta sommar som man kan bli brun på också! ;D

2009-07-22 @ 00:54:33
URL: http://ddarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback