Nu går klockan så där fort igen...

Jag fattar ingenting.. Nu ska jag snart börja jobba, redan!!! Dagen har verkligen flygit iväg! Vi har bara städat, handlar och ätit mat, känns som jag inte har hunnit få någon "fritid" idag.. Men men det gör ingenting för en del saker bara måste göras, som städningen.
   Middagen idag blev super god, vi gjorde kyckling i pitabröd med sallad och vitlöksdressing :)

Sitter i soffan nu och ser på starwars! Haha.

Men nu måste jag göra mig i ordning, börjar kl 17.00 och jobbat till 00.15. Så jag lär vara hemma vid 00.45 tiden..
Sen blir det att kliva upp i morgon och jobba..

Aja, see you later!

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Jag tror jag med att jag kommer passa i det. Men jag vet inte om jag kommer våga =)

2009-07-27 @ 12:45:31
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Jarina

Hejhej!

Allting bra idag med dig? ;]

Kramar.

2009-07-28 @ 14:09:21
URL: http://jarinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback