Onsdag

Idag har jag inte gjort så mycket, jag klev upp ganska sent för brorsan & Lina var här till 03.00 inatt och sen tog det ett tag innan jag somnade så då fick jag ta lite sovmorgon idag :)

Jag gick upp, drack kaffe och åt en macka, körde Lina till bussen, körde till Slussfors för att handla till brorsan och lite till svärmor. Efter jag hade lämnat sakerna där såg jag lite tv sen gick jag på en härlig promenad i skogen vilket var hur skönt som hellst! Synd bara att det var så mycket mygg för det gick inte att stå still för länge för då blev man upp äten. Men jag tog en massa bilder som jag får lägga upp sen. Plockade även prästkragor och gjorde en fin bukett men kunde tyvär inte ta in den eftersom Gubben är allergisk.. Lite synd för jag älskar verkligen att plocka blommor men det är inte hela världen! *Ler* Tog även kort på dom.
Sen var det mat och efter maten åkte jag till brorsan på hans jobb, efter ett tag ringde jag svärmor så hon kom dit också och fick se hur det går till där :) Det var mysigt!
Och nu har jag kommit hem, blev visst kvar där några timmar tills han slutade :) Han följde med hit på en kaffe men nu har han åkt igen för han skulle ner till Storuman och tydligen har han en massa som ska göras innan dom kan åka till Lyckselemotorveckan. Tycker att alla andra som ska med kan hjälpa till men det är som vanligt..
   Gubben och svärmor åkte ut med båten och skulle uttra en stund nu.

Ne nu ska jag inte skriva något mer, blev mycket text men så är det ibland då man är hur sugen som helst på att skriva :)


Kommentarer
Postat av: Maj

exakt! Det är så mycket mer.. Det är exakt det jag behöver med, kärlek. Någon som kan älska mig, och jag få älska någon annan! blir tokig, vill inte vara ensam mer :P



men men, man får inte bli desperat heller. För ibland står kärleken mitt framför ögonen på än!

2009-07-22 @ 23:08:59
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Rano

Åh frankrike! Där har jag aldrig varit, måste dit! :). Ja när man inte rest på ett tag så längtar man fan iväg nånstans, speciellt nu när det är lite trist väder just nu :/

2009-07-23 @ 13:23:59
URL: http://ddarlings.blogg.se/
Postat av: Ida

jaha okej, nej jag gör inte så speciellt mycket just nu. Vad gör du ? =)

2009-07-23 @ 14:12:29
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: marie

Jag bara somnade igår haha.. Idag är det bara jobb som gäller.. Vad hittar du på då? :)

2009-07-24 @ 13:06:42
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback