Snart är min lediga dag över!

Idag är det min lediga dag den här veckan, jobbar sex dagar. Men det känns konstigt att vara ledig på en torsdag! Fast allt blir konstigt när man har så olika skift! Jag kan jobba till 00.30 och sen öppna dagen efter men så är det och det går bra. Ska verkligen inte klaga för jag är så oerhört glad att jag har ett jobb!
   Jag börjar 9.30 i morgon och jobbar till 17.00. Ett bra pass tycker jag! :)

Just nu ser jag på tv medans jag sitter här på bloggen och svarar på kommentarer! Linda har hjälpt mig med att fixa min design igen! :) Hon är så snäll som ställer upp så! Vet inte hur jag ska kunna tacka henne :)
Blev super nöjd iaf! Kom på att jag ville ha en vit blogg!

Ne, nu ska jag tjika in på Lindas blogg :) Måste ju se vad hon har för sig! ;)

Bye so long!

Kommentarer
Postat av: Antonia C Nilsson

hehe okej jag kanske kan tästa någon gång :)<3

hihi tack vad glad jag blir:)<33

2009-07-09 @ 21:17:41
URL: http://tolka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback