Söndag

Idag har jag jobbat (som vanligt) och jag var jätte trött! Sov typ 5 - 6 timmar i natt :(  Dessutom drömde jag att jag jobbade så imorse när jag gick upp så tänkte jag: jahopp ska jag inte kunna sova utan att jobba :) Ne, jag ska absolut inte klaga men det är ju vissa perioder som det känns tugnt, speciellt när jag jobbar 6 dagar i veckan. Men så är det la för alla, att man har sina perioder.

I morgon måste jag ringa en person och kolla upp några saker för jag fick reda på en mindre rolig sak härom dagen så vi får se vad som händer i framtiden. Vill inte säga så mycket om det nu innan jag vet hur det blir så jag får ta och skriva det sen.

Jag och Gubben var ute nyss. Han körde eu-moppen (blev lite förvånad men han fick la ett ryck tihi) och jag körde fyrhjulingen. Men det känns inte så bra att köra fyrhjuling den här tiden för den låter så jävulskt och jag vet själv hur det är när man ska upp och jobba å så är det någon som antingen kör en högljudd bil eller så är det basen som stör. Men jag körde på låga varv förutom i "centrum".
Det var skitkul iaf! Tycker den är frän ;)

Ne, nu ska jag ta och tjika runt lite. Är LEDIG i morgon! Så jävla gött!
                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback