Trött, ont & hungrig..

Idag är jag super trött, sov inte så mycket inatt. Och igår kom givetvis "röda tanten" och hälsade på, och inte kan jag be henne dra heller för hon brukar ju vilja stanna några dagar... Har såå ont idag, och givetvis ska jag jobba. Känns inge kul alls men jag kan inte ringa och sjukanmäla mig heller.
Jag börjar 14.00 och jobbar till 22.00. Skulle ha börjat 12.00 så jag ska la vara glad för att jag slapp 2 timmar iaf.

Jag är dessutom hungrig men vi har ingen mat hemma eftersom vi har varit i Ankarsund i fyra dagar och jag kan inte handla för gubben har bilen men jag funderar på om jag ska gå till jobbet tidigare och äta något där..
Fy vad tugnt det känns idag! Skulle gjort nästan vad som helst för att slippa idag. Brukar inte klaga och jag tycker att jag ställer upp jämt men idag känns det inge vidare.

Aja, väntar på att Linda & Tord ska komma förbi innan jag går men jag vet inte riktigt vart dom tog vägen!? Tror jag ska ta och ringa henne.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback