Bygger om...

Jag ska försöka fixa min blogg, men det kommer aldrig gå som vanligt för jag är verkligen kass på detta!!! Men vi får se vad som händer, har frågat bloggdesign om dom vill hjälpa mig så vi får se vad som händer. Hoppas dom kan göra det för jag behöver verkligen det!

Annars händer inte så mycket. Ringde till pappa för att se om han ville ha kaffe och när han svarade sa han att han var i sveg på väg till Norge igen... Fan också, fick inte ens säga hej då till han! :( Känns lite tråkigt men jag hoppas att jag får se han snart igen :) Är ju glad att han överhuvudtaget kom upp till min student!

Idag blir det att tvätta och så men jag ska även ta det lite lugnt för jag jobbade ju i fredags å igår så idag vill jag vara lite ledig. Jobbar ju i morgon igen.

Vill bara säga att jag älskar Gubben så otroligt mycke! Tack för att du finns!!!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback