Det är rörigt i mitt huvud..

Snart äre studenten (på torsdag) men jag vet inte riktigt hur jag känner inför de.. Visst ska det bli såå otroligt skönt att få sluta skolan och börja jobba så man får en riktig lön, det känns ju bra. Och det ska bli kul att få bli firad, vi ska ju fika på Akkan och sen ska vi äta middag på hotellet, jag Gubben, pappa, brorsan, Lina, svärfar och svärmor, det ska bli super mysigt. Men sen då? Är inte alls sugen på nån fest på kvällen...

För det första blir jag ju så otroligt dålig dagen efter något som jag blev påmind av på lördagen efter balen.

Sen serverade jag på ett bröllop i lördags och då kände jag också det att jag verkligen var äcklad av all alkohol.

Sen finns det ju ett annat skäl som finns inne i kroppen som är anledningen till varför jag inte dricker överhuvudtaget. Om jag skriver mamma så förstår nog dom flesta, tänker inte gå in mer på det.

Dessutom fick jag reda på idag att mormor är jätte dålig... Känns inge kul alls. Mycke tankar som går i huvudet just nu, kommer hon försvinna inom en snar framtid? Ne, vill bara att hon ska svara i telefonen så jag kan få prata med henne en liten stund... men hon orkar inte ens gå upp ur soffan för att svara i telefonen... Morfar ville köra henne till sjukan men hon vägrar för hon vet att hon kommer bli inlagd och hon vill inte vara där.

Så det lutar åt att jag kommer vara nykter men jag kan ju vara ute för de :)

I morgon ska jag till Lycksele med svärmor :) Hon ska på ögonmottagningen och sen blir det la en sväng på stan och Dollar! :) Jag ska se om jag hittar ballerinaskor till studenten och lite annat smått och gott.
Det ska bli roligt!

Det var lite tankar som jag hade.

Bye


Kommentarer
Postat av: lINDA

SV: jO DET BLEV TOK BRA=)

2009-06-11 @ 08:21:23
URL: http://.difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback