Film kväll!

Jag och Gubben har haft film kväll och vi såg "låt den rätte komma in". Vi hade jätte mysigt. Vi åt chips och godis, eller jag åt en godis och några chips, Haha! Var inte så sugen. Men det var längesen som satan vi hyrde film sist. Men det är ju så mysigt när det regnar ute å så. 

Ikväll blir det la att försöka somna ganska tidigt. Både jag och Gubben ska ju upp i morgon och jobba. Va konstigt det känns, inge mer skola för mig utan nu är det jobb som gäller. Haha! Jo iaf så får jag bestämma tiderna själv i morgon för det är så att jag ska städa hela Bilisten, dammtorka allt å så. Men då sa chefen att jag bestämmer tiderna själv. Jag tänkte att när jag endå går ner och jobbar så ska jag jobba några timmar så det blir färdigt nångång. Då slipper jag ju ha det hängandes över mig :) Inte för att det känns jobbigt men det är skönt att ha det gjort. 
   Snart börjar sommar schemat också. Ska bli kul tycker jag faktiskt. Jag känner verkligen det att jag vill jobba och tjäna pengar så vi kan börja göra saker jag och Gubben, skulle vara kul att kunna börja tapetsera och fixa med huset, eller att kunna åka iväg en helg och bo på hotell någonstans :) För hittils har vi ju levt på Gubbens lön och det går ju till mat och räkningar. 

Ne, nu ska jag inte skriva mer. Känns som jag kan skriva i evigheter men jag tror jag ska lägga mig hos gubben i soffan.

Bye 

Kommentarer
Postat av: vesna

tacktack =) abra bra, sjda `? =)

2009-06-16 @ 19:57:47
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback