Helgen

Nu är vi i Ankarsund, jag körde bilen och Gubben körde fyrhjulingen! Han tyckte det gick bra fast det var synd att det regna.
Snart är det matdags och dom ska äta palt och jag får pannkakor :) Jag är ju ingen palt människa. Men det beror nog på att vi åt ju ingen palt när vi bodde i Ulricehamn. Så vi är ju inte uppväxta med de. Men jag tycker det är snällt av svärmor att hon gör pannkakor till mig! Tack!

Senare ikväll ska nog jag och Angelika träffas å scrappa lite :) Det ska bli jätte kul! Har ju haft scrap koma men nu tror jag det är över. Har börjat med ett album :)

I morgon ska jag servera på min chefs bröllopp. Lite nervöst känns det men det kommer nog gå bra. Jag ska vara där 14.40 och efter serveringen så ska jag vara barnvakt. Då ska jag köra barnen till ett hus där vi ska vara och jag får räkna med att vara där till 04.00. Så det blir en lång dag.

Ne, nu ska jag vara social med dom andra :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback