Blidsberg idag då!

Ja, jag har ju inte skrivit något alls här sen jag åkte ner! Men jag har inte hunnit de!
Idag ska jag och mormor till Blidsberg och titta på balklänning :) Det ska bli spännande!
Tino undrade om han kunde bjuda på pizza ikväll så vi får se hur det blir med de!

Resan gick iallafall jätte bra!!! Blev förvånad över att det gick så bra! Jag tyckte inte det var chiligt nångång! Det roligaste var ju att köra! Haha! Sen skrattade jag och Casey hela vägen så det var ju bra! Haha!
   Jag har tagit en massa kort också men jag får inte in dom på datorn för jag glömde kabeln hemma! Men jag får lägga in korten när jag kommer hem :)

Det var jättekul i Norge! Att få träffa pappa var helt underbart!! Han trivs verkligen där och det gör mig glad! Det var kul att få se hur han bor osv, och smultronringarna var gör goda! Tack Mia! Hehe!

Jag hade inte sovit en blund i bilen och när vi kom fram till Norge (ca 06.30) så visade Mia oss in men vi gick och la oss vid 07.00 tiden men jag kunde inte sova.. jag somnade vid 08.00 och klev upp 10.00 och satte mig i baren och väntade på att pappa skulle sluta jobba! Så jag sov bara två timmar. Vid 12.00 åkte jag och pappa till Sverige och shoppa lite! Jag köpte två linnen! Och pappa köpte en stock snus! haha! Det var så roligt att få vara med pappa!
   Det fanns lite konstiga saker i Norge.. vi gick in i en mataffär och där kunde man hitta allt möjligt! Haha!

Vi körde till Ulricehamn på söndagen. När vi kom hit åt vi en Chilla (kebabpizza med pommes på.)

Igår var jag till Gällstad en sväng och gick på lager 157! Det var ju hur stort som helst där! Haha!
Men jag köpte ingenting!
Sen var jag och handlade på ICA åt mormor!

Ne jag hinner inte skriva så mycket mer för jag ska upp och byta kläder å sminka mig och så! Vi ska åka 20 över tre till Blidsberg!

Bye so long!



Jag hittade några bilder från när jag och Mimmi var här sist! Här sitter vi och Angelica på en bänk i stan! haha!



Här é jag och Frosty! :)



Vi åt lite kräfot! Haha!

Kommentarer
Postat av: LINDA

Roligt att du fick träffa din pappi lite (: Berättat för honom att du skriver en blogg så han kan gå in och läsa om dig lite om dagarna?.



Bilderna på er var typ toksöta, men gud se olikt he va :/ hehe. Kram!

2009-03-04 @ 15:46:16
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback