Chillar lite!

Jag sitter uppe på min "rum" just nu och lyssnar på musik osv. Mormor ligger och sover så jag tänkte att jag kunde titta in en sväng här då! Jag har fått en ny favorit låt också! Imagine - Sibel Redzep.. Jag har ju hört den låten förut med John Lennon men Sibel gör den så jävla bra! Hon är riktigt duktig på att sjunga!

Jag kan fortfarande inte lägga in bilder från min resa.. För jag får ju inte in bilderna på min dator eftersom jag inte har kabeln med mig! Lite tråkigt men jag får lägga in bilder när jag kommer hem!

Idag skulle vi åkt till Jönköping och fixat skor men det behöver vi inte göra nu för vi hittade några i stan igår :) Så jag funderar på att köra en sväng och ta en massa kort! Har ju faktiskt inte tagit så mycket kort här nere... tyvär! Men det är klart att jag har ju mest varit hos mormor så det kanske inte heller är så roligt att ha en massa kort som ser lika dana ut! Men jag tror jag ska åka och fota lite här och var!

Sen ska jag gå ut med Frosty gumman! :) Det är ju kul och sen måste jag röra på mig känner jag! Får lite dåligt samvete ju.. Så det får bli en lång promenad idag! (Va skönt de ska bli!)

Jag saknar min älskling! Men det går förvånadsvärt bra! Jag kan somna på kvällarna utan han (även om det tar en stund) Men jag ringer och skriver till honom hela tiden! Haha!

Nu är det inte länge kvar här nere! Jag åker ju i morgon.. Jag vet faktiskt inte hur de känns. Bra på ett sätt för då får jag träffa Gubben och katterna! Men jag måste säga att tiden har gått fort! Men förhoppningsvis så får jag träffa morfar och mormor när jag ska gå på balen! :) Så det är ju inte jätte lång tid tills nästa gång vi ses!

Ne nu ska jag gå ner och se om mormor har vaknat! Annars så får jag la ta Frosty på en sväng :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd du inte har kabeln med dig för att lägga ut bilder, hade varit roligt å se, men få göra det sen.



Hoppas du haft roligt fär nere! /Linda

2009-03-06 @ 21:06:46
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback