Förlåt!

Jag har så dåligt samvete av att jag inte hälsade på farfar..... Ååå! Jag var ju där en dag men då va ingen hemma! Resten av dagarna hade jag fullt upp.. Vi var ju en dag i Blidsberg, en dag i Gällstad och en dag på stan.. Jag fick ju veta torsdag kväll hur det låt till och då var det försent... För på fredagen hann jag bara packa å äta sen var det bara att åka till Falköping och hoppa på tåget!

Jag tänker varje dag på dig! Jag visste inte om att det inte är bra med dig! Det spelar ju ingen roll igentligen men jag tänkte att jag hinner med det! Men orden jag fick höra på torsdagen sitter kvar: Han kommer inte leva länge till.. Det kan vara sista gången du ser han! Fööööörrrllllååååttt!!!! Jag hoppas jag får en chans till att träffa dig! Men det känns som jag har svikit dig! Men jag fattar ju ingenting, i somras när jag träffade dig så var du som vanligt... Fattar inte att det kan gå så fort!          Jag älskar dig farfar!  I really hope that I will see you again!


Kommentarer
Postat av: Linda

Är det för att han blive gammal, för att han blive dålig? :/ Tycker fanken synd om dig, inge roligt när du inte hann träffa honom.. /L

2009-03-12 @ 15:44:46
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback