God morgon!

Idag blev det att jag gick upp 9.00 för vi har tänkt att åka upp till A-sund idag :) Just nu väntar jag på att gubben ska vakna! Han brukar ju inte sova så länge så han vaknar nog snart :) 

Vilket fint väder det är ute idag :) Jag ska ta och gå på en promenad när jag kommer upp till byn! Är ju så skönt att gå i sånt här väder! Får inte glömma att ta med mig kameran så jag kan ta lite fina bilder. Har ju blivit lite dåligt med bilder nu den senaste veckan!

Jag får ta och uppdatera mer sen, har inte så mycket mer att skriva förutom att jag sitter och garvar åt Pölza! Jag har en vatten flaska som ligger brevid mig och han var lite nyfiken men han är ju så skvätten så om ja rörde på flaskan så flög han upp typ 2 m i luften! Haha! Flera gånger dessutom! Han skulle försöka slå till flaskan också men då rörde ja på den å då flög han upp igen! haha! Dessutom ser Elza så rolig ut för hon går runt lite misstänksam och tittar på flaskan, hon tror nog att den é farlig! Haha!

Bye so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback