God morgon!

Klev upp nio idag, jag börjar idrotten tio i elva. Det kan vara skönt att kliva upp tidigare än vad man behöver för då kan man ta de lungt! Känner mig inte så jätte pigg idag, näsan rinner och jag nyser fortfarande som en tok.. Aja det kan jag stå ut med men jag hoppas inte det blir värre!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, efter skolan ska jag handla lite, sen blir det att göra mat och efter det blir det en promenad!



Jag håller på att sticka ett par sockar, eller benvärmare, vet inte riktigt vad jag ska göra! Haha! Får se sen hur det blir! Men roligt är det! :)

Ne, om jag ska ta och packa mina idrottskläder och börja göra mig i ordning!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Du kan ju även testa att göra baby tjocksockar till min/våran lilla bebis (: Puss.

2009-03-23 @ 14:58:06
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback