God morgon, god morgon, tjuff, tjuff!

Haha, min riktiga morfar brukade alltid typ göra en dans när man vaknade på morgonen å då sjöng han: God morgon, god morgon, tjuff, tjuff! Vet inte hur jag kom och tänka på det nu!? Men kul é det att minnas såna grejer! :)

Japp det är morgon och jag mår fortfarande dåligt.. Va fasiken é detta? Jag har inte spytt men jag mår illa! Det kommer i omgångar.. Dessutom hade jag världens huvudvärk när jag vaknade.. Kunde inte sova mer för det dukade i hela huvet så jag gick upp och drack treo och tog en alvedon, vi får se om det hjälper!

Jag har nu färgat håret :S Det ser förjävligt ut men jag hoppas att om jag blonderar några gånger till så ska det bli blont :) Tack gumman (mimmi) för att du alltid ställer upp! Jag vet ju inte vem annars jag ska vända mig till! Så du råkar alltid ut för mig! Hoppas det inte gör nåt! :)
   Men jag undrar när jag kan färga igen? Vet ju inte om man måste vänta ett tag eller om jag kan göra det typ idag eller i morgon igen? Någon som vet? :S

Jag gjorde en paj igår! Tänkte att jag och mimmi kunde knapra på de efter vi hade färgat håret! :) Visst blev den god mimmi? Haha! Det var en hallonpaj! Mumms!

Idag är Gubben ledig! Han pratade om att fixa några delar till hans skii-doo idag och sen prata han om att åka upp till A-sund men jag vet inte hur det blir med det! Jag vill ju också upp för han är ledig i morgon med och då skulle han ut och fiska å så men jag jobbar ju i morgon kväll.. Vi får la se! Kanske inte ens det é säkert att han åker upp!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback